Pelaaja meauchaussee1 julkaisi viestin 29/09 14:20 MadWin foorumilla: MadWin lahjan peruuttaminen . Vastaa häntä MadWin ja vaihda muiden pelaajien kanssa

Scratch Ticket Juke Box
Jäljellä olevien lippujen määrä:12000 / 12000
ansaita 100,00 EUR
löytää
Scoop Ticket
Jäljellä olevien lippujen määrä:1300 / 1300
ansaita 1 500,00 EUR
löytää
Scratch Ticket Juke Box
Jäljellä olevien lippujen määrä:12000 / 12000
ansaita 100,00 EUR
löytää
Tutustu Tasty Junkfoodiin
Maukas roskaruoka
löytää
Scratch Ticket Juke Box
Jäljellä olevien lippujen määrä:8279 / 12000
ansaita 100,00 EUR
löytää

aihe:  lahjan peruuttaminen
keepsake
16 
17/10/2009 00:30:42

Olen kotoisin Kanadasta, ja kesti 1 ja puoli vuotta ennen kuin sain lahjojani. En ymmärrä pk c: tä niin kauan, mutta hyvää.

Madeinpat
53 
14/10/2009 20:26:55

On totta, että se on sääli, mutta oli tarpeen kiinnittää huomiota, tervehdin MadWin lähettämiä lahjoja! Arvostan todella, että saan lahjojani vain viikon kuluttua kysymyksestä!

hattu ja kiitos nopeudesta.

Milloin teille, anteeksi tästä virheestä

claude3705
54 
07/10/2009 00:02:20

WebMaster kirjoitti:
Hei 🙋

niin paljon kuin ymmärrän pettymyksesi siitä, että et ole pystynyt peruuttamaan tilaustasi ajoissa, niin paljon kuin olen yllättynyt vihastasi, se on ensimmäinen kerta, kun me hämmentämme lähettämään lahjan liian nopeasti!

On käynyt ilmi, että tilasit sunnuntaina lahjan. Koska teemme mahdollisimman paljon myymälöissä tilattuja lahjoja, siirryimme sen lähettämiseen seuraavana aamuna, ennen kuin asiakaspalvelu saattoi käsitellä viestisi, emme voineet tehdä mitään muuta näkökulmasta

Ranskassa sijaitseva asiakaspalvelu, sanon bravo MadWin y): 🙁y): 🙁y):

diapositif
359 
06/10/2009 18:00:38

On tietysti sääli saada virheellisesti lahjaksi lahja, ymmärrän sinut, mutta mielestäni meidän on oltava varovaisia vahvistettaessa pyyntöä.

Anteeksi! 🙁

Annan teille tämän mainoksen pehmentääkseen pettymyksesi.

🙋


webmaster
1629 
29/09/2009 15:49:41

Hei 🙋

niin paljon kuin ymmärrän pettymyksesi siitä, että et ole pystynyt peruuttamaan tilaustasi ajoissa, niin paljon kuin olen yllättynyt vihastasi, se on ensimmäinen kerta, kun me hämmentämme lähettämään lahjan liian nopeasti!

On käynyt ilmi, että tilasit sunnuntaina lahjan. Koska teemme mahdollisimman paljon myymälöissä tilattuja lahjoja, siirryimme sen lähettämiseen seuraavana aamuna, ennen kuin asiakaspalvelu saattoi käsitellä viestisi, emme voineet tehdä mitään muuta "logistiikan" näkökulmasta.

Olemme hyvin pahoillamme siitä, että et voinut peruuttaa tätä lahjaa ajoissa, mutta taas teimme mitä kaikki pelaajamme haluavat, ja mikä tekee meistä kuuluisan, kuten huomautat: lähetä lahjasi eniten nopeasti tyydyttää sinua.

Mitä tulee siihen, että asiakaspalvelu ei voinut vastata teihin ajoissa, on aivan yksinkertaista, että Ranskassa sijaitsevat tilinpäälliköt ovat viikonloppuisin kaikille lepääviä (ansaittuja)!

Toivomme jälleen kerran, että saamme mielellämme vastaan lahjan!

Verkko

meauchaussee1
29/09/2009 14:20:28

Täällä tilasin väärin lahjan, koska en voinut vahvistaa jonoja, ajattelin voivani validoida tällä tavalla, en tajunnut, että tilasin !!! seurasin, jatkoin tämän tilauksen peruuttamista ei-toivottua! En voinut olla nopeampi! Tänä aamuna, joten kaksi päivää myöhemmin minulle kerrottiin, että tämä on mahdotonta, koska tämä lahja lähetettiin ........ 29th !!!!!! ymmärrätte minun vihani, koska tarkoitin nämä madpointsit lahjan hankkimiseen paljon mielenkiintoisemmaksi !!!! Halusin välittää tämän viestin on todella sietämätön tästä sivustosta, jolla on hyvä maine, mutta täällä taaten sinulle, he todella pettävät minua! Toivon, että he palaavat päätöksensä! varsinkin, että tämä väärä manipulointi ei tapahtuisi, jos sivusto olisi toiminut kunnolla tänä sunnuntaina !! Toistan, kuka nauraa sinua?



DreamCentury-tuotemerkki
Ilmaisia ​​pelejä ilman ostovelvoitetta, ilmaisia ​​pelejä ja lahjoja

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Kaikki oikeudet pidätetään