Pelaaja webmaster julkaisi viestin 13/11 14:25 MadWin foorumilla: MadWin Ilmoitus kaikille: asiakaspalvelu ja sinä . Vastaa häntä MadWin ja vaihda muiden pelaajien kanssa

Drago Scratch lippu
Jäljellä olevien lippujen määrä:2930 / 3500
ansaita 1 000,00 EUR
löytää
Tutustu jalkapallon kaksintaisteluihin
Football Duel
löytää
Tutustu muinaisiin teksteihin
Muinaiset tekstit
Lähde seikkailulle Julien Riddlen kanssa etsimään pisin sana!
löytää
Liput Gratter Monaco
Jäljellä olevien lippujen määrä:1528 / 3400
ansaita 200,00 EUR
löytää
Löydä Game Masters
Game Swag Game Masters
ansaita V90 Powkid kannettava tietokone 64G 2500 klassinen peli
löytää

aihe:  Ilmoitus kaikille: asiakaspalvelu ja sinä
webmaster
1629 
13/11/2010 14:25:50

Hei kaikki ! 🙋🙋

Asiakaspalvelumme vastausajat ovat olleet poikkeukselliset kolmen kuukauden ajan, minkä osoittavat kaikki ilmoitukset, jotka voittajamme lähettää meille postitse lahjan vastaanottamisen jälkeen.

On kuitenkin totta, että viime viikon viiveemme ovat olleet paljon pidempiä, koska olemme hieman ylikuormituneita viesteistä, jotka seuraavat sivustoilla 11.9. tapahtuneita Bugs 🤕 Periaatteessa meidän on vielä parannettava reaktioaikojamme suuri pyyntöjen tulva.

Pyydän siksi teiltä kaikilta hieman ylimääräistä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä: heti kun suuria Bugs ilmenee MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFunissa ja nyt MadGamesissa, asiakaspalvelua pyydetään voimakkaasti ja vastausaikamme pitenevät luonnollisesti.

Puhumattakaan siitä, että torstai 11.11. oli vapaapäivä, eikä se auta!

Asian pitäisi palata normaaliksi maanantaina 22.11.

Hyvää peliä kaikille!

Verkko' 🌹🌹

groseille3333
857 
12/12/2014 11:14:28

Perjantai, se on yksitoista menneisyydestä, ei vastausta viestiin lähetetty eilen klo 040 sc, ei chat-asiakas eilen, viestejä ei vahvistettu päivä eilen foorumi, eikä mitään tietoa lähetetään seinälle 🙁
jo loma?

chavas
17/12/2013 10:16:07

🙋 Onnea töiden runsaudessa, voittajat varmasti kärsivällisesti kun muut toivovat voiton jäävät... hyvää loppuvuotta 2013
Hei kaikki ! 🙋🙋

Asiakaspalvelumme vastausajat ovat olleet poikkeukselliset kolmen kuukauden ajan, minkä osoittavat kaikki ilmoitukset, jotka voittajamme lähettää meille postitse lahjan vastaanottamisen jälkeen.

On kuitenkin totta, että viime viikon viiveemme ovat olleet paljon pidempiä, koska olemme hieman ylikuormituneita viesteistä, jotka seuraavat sivustoilla 11.9. tapahtuneita Bugs 🤕 Periaatteessa meidän on vielä parannettava reaktioaikojamme suuri pyyntöjen tulva.

Pyydän siksi teiltä kaikilta hieman ylimääräistä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä: heti kun suuria Bugs ilmenee MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFunissa ja nyt MadGamesissa, asiakaspalvelua pyydetään voimakkaasti ja vastausaikamme pitenevät luonnollisesti.

Puhumattakaan siitä, että torstai 11.11. oli vapaapäivä, eikä se auta!

Asian pitäisi palata normaaliksi maanantaina 22.11.

Hyvää peliä kaikille!

Verkko' 🌹🌹

Ghismo182003
12/11/2013 11:51:21

Voisiko asiakaspalvelu olla sallimatta viestin poistamista, kun sillä ei enää ole mitään syytä olla? SV olisi vähemmän tungosta. Madpoints-muuntamisen jälkeen saadut luotot hyvitetään nyt tililleni, mutta viestit ovat vireillä.


13/11/2010.
Hei, JP!

Tämä ajatus on ollut päänsä jonkin aikaa!
Kunnianosoitukset teille, jotka ovat ilmaisseet sen ja kuka on hyvin mukana! Erittäin hyvä idea niille pelaajille, jotka haluavat lopettaa OBSOLETista tulleet pyynnöt!
SC on "tuuletettu".

Bravo JP!

RECO-RECO-RECO !!!

vilpittömästi,

Fred.



🙋 Hei kaikki!

Täysin samaa mieltä. Se olisi aikaa säästäjä kaikille! 🙁y)

Hyvää päivää!



miguelita
92 
02/11/2013 05:00:13

täysin samaa mieltä JPM50: n kanssa, mikä helpottaisi hyvää päivää

83mamou
20/01/2013 16:54:10

tänä aamuna en voi muodostaa yhteyttä lettrixiin ilmaisille kierroksille, ja liitä minut asiakaspalveluun, jotta voin ilmoittaa siitä, kuten se ilmestyy näkyviin tulevassa viestissä

Niinpä käyn läpi tämän foorumin ja toivon, että ongelma ratkaistaan pian
kiitos

orangeamere33
20/01/2013 11:36:12

Tämä päivä, 20.1.2013, ei pääse peliin kotisivulta. Normaalia?

esteban56
12/12/2012 03:11:27

kiitos rapude😂 vastauksestanne

webmaster
1629 
11/12/2012 16:55:34

Hei! 🙋

esteban56: Ehdotan, että otat yhteyttä asiakaspalveluun kertomalla hänelle, mitä tarjousta puhut, he voivat tarkistaa ja vastata.

Hyvät pelit!
Verkko

esteban56
11/12/2012 03:58:32

luotto-ostotarjous ei enää toimi, onko se normaalia?



DreamCentury-tuotemerkki
Ilmaisia ​​pelejä ilman ostovelvoitetta, ilmaisia ​​pelejä ja lahjoja

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Kaikki oikeudet pidätetään